warrior princesswarrior princess، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ خودموبلاگ خودم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
آشنایی من با نی نی وبلاگآشنایی من با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
بهترین برادر دنیابهترین برادر دنیا، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

unicorn memories

من دختر خیال پردازی هستم ولی میدونم که من واقعا پرنسس هستم یه پرنسس جنگجو.......

آهنگ جدید بلک پینک

1399/6/13 14:48
نویسنده : tahoora
2,124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها جون 

خیلی خیلی خوشحالم🎉🎉🎉🎉🎉

اگه گفتین چرا؟

چون بلک پینک گروه موسیقی مورد علاقم یه آهنگ جدید منتشر کرده😍😍

اونم آهنگ 

ایس کریم🍦🍦🍦🎉🎉🎉

هوووووووررررررررررااااااااااااا🎉🎉🎉

بعد از اینکه بلک پینک

هاو یو لایک دت رو ششم تیر منتشر کرد 

این ماه 

آهنگ ایس کریم رو منتشر کرد

راستی 

شما آهنگ آبنبات ترش از بلک پینک رو گوش دادین

عالیهههههههه😍

چون لیدی گاگا هم با لیسا و جنی و رزی و جیسو همکاری کرده عالی ترم شده

ولی کاش آبنبات ترش شبیه بومبایا یکم طولانی تر بود 

برحال

الان ایس کریم مهمه

بلک پینک این آهنگ رو با کمک

سلنا گومز 

درست کرده 

ولی این اولین باری نیست که بلک پینک با یه خواننده ای که تو کل دنیا شهرت داره همکاری میکنه

مثلا لیدی گاگا

یا

دوآ لیپا

با اینا آهنگ های زیادی ساخته

این گروهشون

این خوشگل ترین و زیبا ترین بعد از رزی 

کیم جیسو

این مدیر گروه و خوش صدا ترین

جنی کیم

اینم خوش خنده ترین که در هر شرایطی میخنده

لا لیسا مانوبان

واین خوشگل ترین و ماه ترین و زیبا ترین و کلا خیلی خوشگل و مهربون و خواننده مورد علاقه من که دست بی تی اس رو ازپشت بسته😍😍

رزی 

پسندها (11)

نظرات (11)


13 شهریور 99 14:53
برم ببینم چی منتشر کردن که دوبلور میویس هم توش بوده😋😋
tahoora
پاسخ
عالی ترین آهنگی که من تا حالا گوش دادم رو منتشر کرده😊

13 شهریور 99 15:36
پیداش نمیکنم عزیزم! میگن هنوز منتشر نشده! 
tahoora
پاسخ
نمیدونم من تو اینترنت رفتم منتشر شده بود و خیلی آهنگ قشنگی بود من گوشش دادم

14 شهریور 99 20:01
باشه من میگردم ببینم هست یانه😘
چی سرچ کردی عزیزم؟ 
tahoora
پاسخ
بگرد حتما پیداش میکنی
من سرچ کردم آهنگ ایس کریم از بلک پینک
SujinSujin
15 شهریور 99 12:51
منم همهشونو گوش دادم خیلی قشنگه
tahoora
پاسخ
آهنگ های بلک پینک واقعا همشون عالین هر چند بار گوششون بدی کمه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 شهریور 99 14:45
خیلی هم عالی😍😍🌼🌼
tahoora
پاسخ
❤️

16 شهریور 99 1:07
اخ جون پیداش کردم خیلی باحاله!!!
آبنبات ترش رو گوش کردم خوشم نیومد زیاد یه بار دیگه گوش فرا میدهم شاید این دفه نظرم تغییر کرد😁
tahoora
پاسخ
گفتم پیداش میکنی
ولی به نظر من آبنبات ترش هم قشنگه ولی به ایس کریم نمیرسه

16 شهریور 99 1:15
وایی طهورا گوش دادم خیلی قشنگن😍😍
tahoora
پاسخ
خوشحالم خوشت اومد😄

16 شهریور 99 11:03
ریتم و آهنگی که آیس کریم داره یکمی قشنگتره ولی بازم همه ی آهنگاشونو دوس دارم😍
tahoora
پاسخ
اره ریتمش قشنگه یعنی ریتم همه آهنگ هاش قشنگه ولی ریتم آیس کریم داره خیلی قشنگه 😍

21 شهریور 99 11:47
دنبالم کنید
tahoora
پاسخ
چشم حتما لطفا شماهم منو دنبال کنید 

2 مهر 99 19:57
عهههه تو بلینکایی من آرمی ام🥺✌🏻🖤
tahoora
پاسخ
👍👍👌❤
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
10 مهر 99 14:56
چقدر هم عالی 
خوشحال میشم با هم دوست شیم😊😉😘
tahoora
پاسخ
ممنوووووون عزیزم
حتما باعث افتخارمه❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به unicorn memories می باشد