warrior princesswarrior princess، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ خودموبلاگ خودم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
آشنایی من با نی نی وبلاگآشنایی من با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
بهترین برادر دنیابهترین برادر دنیا، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

unicorn memories

من دختر خیال پردازی هستم ولی میدونم که من واقعا پرنسس هستم یه پرنسس جنگجو.......

کرونای پیش بینی شده😵

1399/7/10 15:40
نویسنده : tahoora
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

الان که دارم مینویسم احساس وحشتی در من پابرجاست که نگو و نپرس😨😨😨

مجرا از صبح شروع شد یه روز خوب که من داشتم تو تلگرام مادرم میگشتم که یهو 

😱

😱

😱

😱

یه چیزی دیدم که مو بتنم سیخ شد 

داستان از این قرار بود

👇👇👇

کرونای پیش بینی شده 

سالها پیش در آمریکای غربی مردی نویسنده بنام جک نمیدام چی چی بود که تو ژانر وحشت مینوشت 

یه روز یه کتاب منتشر میکنه که داستان کتابه از این قرار بوده

در سال 2020 ویروسی به اسم کرونا منتشر میشه که عامل اون ویروس خافاشه و اول در چین دیده میشه

و به همه کشور ها انتقال پیدا میکنه تعداد زیادی کشته میده 

اما ایناش مهم نیست 

مهم اونجا بود که نوشته بود 

بیماری کرونا از سال 

2

0

2

0

تاااااااااااااا

2

0

3

0

میمونه 

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😵😭😵😭😭😨😱😱😱😱😨😱😱😵😵😵😵😵😵😵😢😢😢😢😢😢😢😢😭😵😵😵😱😰😨😱😱😱😨😱😱😱😨😨😨😨

و اگه درست باشه این یعنی 

فصل پنجم استار علیه نیرو های شیطانی و 

خود استار و 

مارکو و 

یه عالمه خوشی و 

10سال تولد و 

کلی پارک و شهر بازی و 

واگابند فصل دوم و

عید با عیدی زیاد و 

و..................

برفنا رفت 

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

پسندها (7)

نظرات (7)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 مهر 99 15:44
وايييي منم عاشق استار عليه نيرو هاي شيطاني امممممم😍
چي؟؟؟؟؟
بر فنا رفت؟؟؟؟؟😭
نهههههههههههه😭😭😭
tahoora
پاسخ
نسرین جونم چیکار کنیم 
استارررررر نهههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 مهر 99 15:47
كلا من عاشق فيلماي پرنسس هاي ديزني امممم😍😍
بعد اون عاشق بقيه كارتوناي ديزني ام😂😍
نميدونممممم😭 كلي ذوق كرده بودماااااااا😭😭
لعنت به كرونا😭
tahoora
پاسخ
😭

10 مهر 99 16:12
خیلیا کرونا رو پیش بینی کرده بودن،کارتون سیمپسونا رو دیدی؟توی اون پیش بینی شده که سال1400 ایران،واکسن واقعی کرونا رو کشف میکنه توی یه فیلم آمریکایی هم که واسه چند سال پیشه وقتی یکی از شخصیت های خیلم داره از تو خیابون رد میشه یه بنر تبلیغاتی کنار تصویر به چشم میخوره که روش  نوشته کرونا و عکس ویروس رو هم داره حالا من نمیدونم همه ی این پیش بینی ها راسته یانه!خدامیدونه،فقط خداکنه هرچه زودتر تموم بشه دیگه اعصاب برام نمونده

10 مهر 99 16:12
عزیزم تا وقتی ناقل تو جهان هست ویروسم هست
این ویروس هیچوقت نابود نمیشه 
فقط داروش میاد و همه چیز درست میشه و میتونیم بیایم بیرون و همه ی اینایی که میگی پابرجاست 
و ممکنه این نویسنده پیش بینی کرده باششه که این ویروس در سال 2030 کلا نابود بشه 
پس الکی خودت و بقیه رو نگران نکن😊
tahoora
پاسخ
من که هرروز خودم یه نگرانی دارم اگه کل مردم جهان عین خیالشون نیست معلومه که نابود نمیشه 
من شنیده بودم ایران قرصش رو درست کرده نمیدونم راسته یانه

11 مهر 99 11:18
طهورا حداقل تو نگرانی دل بقیه رو آشوب نکن این ویروسم درست میشع😐
سلوا
11 مهر 99 20:28
2020تا 2030؟ وای خدا😐😭
SujinSujin
12 مهر 99 8:57
دروغه عزیزم این چیزه رو باور نکن منم خیلی استار علیه نیروهای شیطانی را دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به unicorn memories می باشد