warrior princesswarrior princess، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ خودموبلاگ خودم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
آشنایی من با نی نی وبلاگآشنایی من با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
بهترین برادر دنیابهترین برادر دنیا، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

unicorn memories

من دختر خیال پردازی هستم ولی میدونم که من واقعا پرنسس هستم یه پرنسس جنگجو.......

😭کرونا😭

1399/6/23 12:27
نویسنده : tahoora
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی وبلاگی ها

خوبین خوشین سرحالید

من که بدتر از این نمیشم

باید بگم که شما تا اینجا خاطرات منو 

در روز های کرونایی دنبال میکردید

ولی از این به بعد 

خاطره های منو در روز های کرونایی

😭با پدر و مادر کرونایی دنبال میکنید😭

😭یعنی همه کرونا گرفتن تنها سالم های بین ما منو محمد حسینیم😭

😭همه کرونا گرفتن😭

😭مادرم دیشب😭

😭پدرم دو هفته پیش😭

پسندها (5)

نظرات (5)


23 شهریور 99 12:33
ای وایییی خدا بد نده طهورا جونمممم!!! 💔❤️❤️❤️
ان شاالله که حالشون خوب میشه شما هاهم حتما تو خونه ماسک بزنید و ماسکتونو درنیارید اصلاااا!! 😍 
دعا میکنم حالشون خوب بشه😘
tahoora
پاسخ
ممنون عشقم ❤️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
23 شهریور 99 12:38
وااای عزیزم منم به همراه کل خانواده مادریم و خودمون اولین موج کرونا کرونا گرفتیم
عزیزم مامان و بابات مایعات زیاد بخورن بخور هم بدن
توهم گلم مایعات زیاد بخور
چیزای گرم مثل سوپ اینا
انشالله حال همگیتون خوب میشه💖
tahoora
پاسخ
ممنون عزیزم من خدارو شکر که نگرفتم 
همه هم دیگه کلا خوب شدن❤️
SujinSujin
23 شهریور 99 14:40
خاک به سرم همه ی خانوادتون کرونا گرفتن
tahoora
پاسخ
اره دیگه فقط من و محمد حسین سالم مونده بودیم 
ولی همه دیگه خوب شدن
ممنون 

23 شهریور 99 19:40
خیلی ناراحت شدم!ان شاا... هر چه زودتر هر جفتشون خوب بشن
tahoora
پاسخ
ممنون گلم 
هر دوشون خوبن😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 شهریور 99 0:03
عزیزدلم ان شاءالله هرچه زودتر حالشون خوب بشه😘🌹
tahoora
پاسخ
ممنون عزیزدلم 
تواین چند روز خوب خوب شدن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به unicorn memories می باشد