warrior princesswarrior princess، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ خودموبلاگ خودم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
آشنایی من با نی نی وبلاگآشنایی من با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
بهترین برادر دنیابهترین برادر دنیا، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

unicorn memories

من دختر خیال پردازی هستم ولی میدونم که من واقعا پرنسس هستم یه پرنسس جنگجو.......

افسانه پرنسس کاگویا

1399/6/16 15:54
نویسنده : tahoora
577 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 🦄

امروز میخوام در مورد فیلم مورد علاقه ام حرف بزنم

شما 

افسانه💕

پرنسس💕

کاگویا💕

رو دیدید؟

جز بهترین فیلماییه که من دیدم

یعنی از 854 فیلم مورد علاقه ام بهتره

برحال 

نمیدونم چرا وقتی بهش فکر میکنم یاد معلم کلاس اولمون میفتم 

مهم نیست

برحال 

ماجراش در مورد یه پیر مرد و پیر زن که یه پرنسس کوچولو از توی شاخه خیزران پیدا میکنن و بعدش میشه یه بچه و......

بقیشو خودتون نگاه کنید

خب

این فیلم رو از روی کتاب دختری که از ماه آمد ساختن 

هرچی باشه از بره ناقلا که بهتره

نگفته بودم ولی از بره ناقلا متنفرم🐑

همیشه نگاش میکنم بوی گوسفند حس میکنم 

از بوی گوسفند خیلی بدم میاد😣

ولی حتما پرنسس کاگویا رو ببینید 

اگه نبینید کل عمرتون بر فناس

پسندها (5)

نظرات (3)


16 شهریور 99 15:56
من دیدمش زیاد خوشم نیومد
tahoora
پاسخ
خب هرکی نظر خودش رو داره 
ولی من عاشقشم😍
SujinSujin
16 شهریور 99 18:01
اممممم منم شاید ببینم ولی من فیلم های ژاپنی و چینی دوست ندارم
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
10 مهر 99 14:58
ممنون دیدم 😊
خیلی باحال بود 😘
من سارا هستم❤💚💜💙💛
tahoora
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم 
منم طهورام 🌈
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به unicorn memories می باشد