warrior princesswarrior princess، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ خودموبلاگ خودم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آشنایی من با نی نی وبلاگآشنایی من با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بهترین برادر دنیابهترین برادر دنیا، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

unicorn memories

من دختر خیال پردازی هستم ولی میدونم که من واقعا پرنسس هستم یه پرنسس جنگجو.......

سلااااااام

1399/5/16 11:43
نویسنده : tahoora
239 بازدید
اشتراک گذاری

💟بسم الله الرحمن الرحیم💟

💟خداوندا تویی حامی و حاضر💟

💟به حال بندگان خویش ناظر💟

💚خدایا💚

💚ازت میخوام💚 

💚مشکلات همه💚

💚حل بشه و💚 

💚دنیا تو شادی ابدی فرو بره💚

💚ازت میخوام💚 

💚کرونا بره و💚 

💚همه مردم دنیا💚

💚به روزای قبل برگردن💚

💛هر کی این وبلاگ رو میخونه 💛

💛امیدوارم💛

💛دنیاش💛​​​​​​​

💛پراز💛

💛شادی💛

💛نشاط 💛

💛علاقه💛 

💛عشق💛

💛زیبایی💛

💛درخشندگی💛

💛خوشبختی💛

💛و💛

💛جادو باشه💛

💛و💛 

💛روزگارش💛 

💛بلند باشه💛

💛مثل موهای راپونزل💛

💙برای اونی که این​​​​​​​💙

💙وبلاگ رو میخونه💙

💙آرزو دارم💙

💙جادو داشته باشه💙

💙یه پرنسس باشه💙 

💙حتی یه روز هم💙

💙تو زندگیش💙 

💙هیچ غمی نبینه💙

💙آرزو دارم💙

💙اون شخص هم​​​​​​​💙

💙مثل پرنسس السا💙 

💙جادو ی یخی💙

💙داشته باشه💙

💙ولی دلش💙

❤به گرمی خورشید❤

❤یا داغی آتش❤ 

❤باشه❤

💜روزتون شااااااااد💜

پسندها (3)

نظرات (3)

SujinSujin
16 مرداد 99 11:47
وبت خوبه
شما؟
tahoora
پاسخ
سلام ممنون من طهورا هستم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 مرداد 99 13:23
سلام شما باافتخار دنبال شدین ممنون میشم وبلاگ منوهم دنبال کنید😍🧡
tahoora
پاسخ
سلام ممنون حتما دنبالتون میکنم 

21 شهریور 99 0:05
سلام طهورا خانم ممنون میشم وبم رو دنبال کنی
tahoora
پاسخ
حتما دنبال تون میکنم لطفا من رو هم دنبال کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به unicorn memories می باشد