warrior princesswarrior princess، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ خودموبلاگ خودم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آشنایی من با نی نی وبلاگآشنایی من با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بهترین برادر دنیابهترین برادر دنیا، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

unicorn memories

من دختر خیال پردازی هستم ولی میدونم که من واقعا پرنسس هستم یه پرنسس جنگجو.......

من طهورام

1399/5/16 13:36
نویسنده : tahoora
73 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام به همه من طهورا هستم دختری خیال پرداز که عاشق تاریخ کره جنوبی و همون کشورم کره رو خیلی دوست دارم عاشق تایخشم خودمو یونگ ریونگ میدونم یونگ ریونگ اسم کره ایم نیست اسم کره ای من لی سوزیه عاشق بلک پینکم مخوصا رزی😍😍خیلی دوسش دارم            فیلم های کره ای مورد علاقم بیخانمان و آخرین ملکه اس کارتون هم کارمن سندیگو😍😍😍😍😍 پرنسس ها رو دوست ندارم و فیلم های اکشن نگاه میکنم چیزی از یه جنگجو کم ندارم ممنون از اونایی که لایک میکنن                                                                 

پسندها (2)

نظرات (2)

SujinSujin
16 مرداد 99 18:51
اسم دختر عموی منم طهورا هست
tahoora
پاسخ
بله وبلاگ دختر عموتون زینب رو دنبال میکنم

13 شهریور 99 21:05
اگه پرنسس هارو دوست نداری چرا اولین پستت درمورد راپونزل و السا نوشتی و چرا شرح وبت دختری خیال پرداز و پرنسس جنگجو و تولد شمارتم عکس مریداس؟ 😐😐
tahoora
پاسخ
حق داری قبلا پرنسس هارو دوست داشتم
اما زیاد نه برای همین اولین پستم درمورد راپونزل و السا هست
و خیال پردازی من ربطی به این نداره که پرنسس هارو دوست ندارم
هنر های رزمی من خیلی خوبه و منظورم از پرنسس جنگجو پرنسس هایی شبیه راپونزل و السا نیست منظورم پرنسسیه که کل زندگیش جنگیدنه و اون پرنسس مریداس
کاری به پرنسس بودنش ندارم اما کلا دوستش دارم و اونم بخاطر اینه که یه جنگجوئه 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به unicorn memories می باشد