warrior princesswarrior princess، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ خودموبلاگ خودم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آشنایی من با نی نی وبلاگآشنایی من با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بهترین برادر دنیابهترین برادر دنیا، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

unicorn memories

من دختر خیال پردازی هستم ولی میدونم که من واقعا پرنسس هستم یه پرنسس جنگجو.......

کرمانشاه

1399/5/30 13:02
نویسنده : tahoora
83 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای من خوبین

ببخشید این

ترنت نداشتم این چند روزه

امروز میخوام درباره محل زندگیم بگم براتون

من کرمانشاهیم

ولی کرد نیستم بلکه ترکم 

کرمانشاه خیلی خیلی جای قشنگیه حتما بهش سفر کنید

وقتی اومدین کرمانشاه حتما یادتون باشه که آش عباسعلی و خرشت بادام رو امتحان کنید👍

راستی اگه میخواین سوغاتی برای دوستانتون یا خانوادتون ببرین کاک و نان برنجی که یک نوع شیرینی هستنعالین 

فراموش نشه که به طاق بستان سر بزنید اگه میخواین لباس محلی این شهر هم بخرین لباس کردی رو انتخاب کنین

امیدوارم شاد باشین و از این مطلب خوشتون بیاد❤️

پسندها (2)

نظرات (1)

SujinSujin
31 مرداد 99 20:58
وای خیلی ممنونم که گفتی عزیزم منم ترک سراب هستم
tahoora
پاسخ
😘خواهش میکنم واااااای شما هم ترکی 💞
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به unicorn memories می باشد