warrior princesswarrior princess، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ خودموبلاگ خودم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آشنایی من با نی نی وبلاگآشنایی من با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بهترین برادر دنیابهترین برادر دنیا، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

unicorn memories

من دختر خیال پردازی هستم ولی میدونم که من واقعا پرنسس هستم یه پرنسس جنگجو.......

آشنایی من و بهترین دوستم ستایش

1399/5/30 13:23
نویسنده : tahoora
79 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقا خوبین امروز میخوام داستان دوستی خودم و بهترین بهترین دوستم ستایش جون رو براتون بگم 

ماه مهر پارسال بود روز اول مدرسه که میرفتیم کلاس چهارم

وقتی کلاس سوم بودیم مدرسمون فقط سه پایه داشت اول و دوم و سوم ولی هرکلاس الف و ب بود یعنی شعبه داشت کلاس سوم من الف بودم ستایش ب

برای همین کلاس چهارم اومدیم یه مدرسه دیگه که ادامه مدرسه قبلیمون بود اونم شعبه الف و ب داشت و کلاس هاش چهارم و پنجم و شیشم بودن 

همون سالی که میرفتیم کلاس چهارم منو ستایش افتادیم تو یه کلاس چهارم ب بقل دستی هم شدیم باهم دوست جون جونی

تا تابستان امسال که تو واتساپ باهم بودیم و کلا همه چی 

منم چند روز پیش رفتم خونشون و بعد از گفت وگوی منو مامان ستایش جون به این نتیجه رسیدیم که منو ستایش از همون اولش باهم دوست بودیم

وقتی تازه راه افتاده بودم خونه ستایش اینا تو کوچه مادر بزرگم بود و باهم بازی میکردیم تا شش سالگی که ستایش اینا خونشون رو تغییر دادن یعنی ما ده ساله دوست بودیم و خودمون نمیدونستیم

💕😂

پسندها (2)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 مرداد 99 16:47
❤❤❤
tahoora
پاسخ
❤️
SujinSujin
31 مرداد 99 21:08
وای چه باحال
tahoora
پاسخ
موافقم خیلی داستان باحالیه من خودم اصلا فکرشم نمیکردم تو بچگی باهم هم بازی باشیم😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به unicorn memories می باشد