warrior princesswarrior princess، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ خودموبلاگ خودم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
آشنایی من با نی نی وبلاگآشنایی من با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
بهترین برادر دنیابهترین برادر دنیا، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

unicorn memories

من دختر خیال پردازی هستم ولی میدونم که من واقعا پرنسس هستم یه پرنسس جنگجو.......

محرم

1399/6/2 12:19
نویسنده : tahoora
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای من                                                                                                به همه شما که میدونم عاشقانه امام حسین (ع) رو از ته دلت تون دوست دارین ماه محرم ماه عزاداری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله حسین علیه السلام رو به شما عزیزان تسلیت میگم  

امیدوارم که شما حسینی ها اجازه ندید کرونا مانع ما بشه و در خونه هاتون تو هیئت مجازی عزاداری کنید و امسال که مراسم ها کم شده تو خونه و با تلویزیون به مجلساباعبدالله الحسین علیه السلام زینت ببخشین 

شفاعت همتون با امام حسین (ع)

                                                                                                                                                                                                                                                                          

پسندها (3)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 شهریور 99 3:10
عزاداری هاتون قبول عزیزم❤
tahoora
پاسخ
عزاداری شما هم قبول گلم 
SujinSujin
5 شهریور 99 16:09
عزاداری هاتون قبول عزیزم
tahoora
پاسخ
ممنون عزاداری های شماهم قبول
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به unicorn memories می باشد