warrior princesswarrior princess، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ خودموبلاگ خودم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
آشنایی من با نی نی وبلاگآشنایی من با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
بهترین برادر دنیابهترین برادر دنیا، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

unicorn memories

من دختر خیال پردازی هستم ولی میدونم که من واقعا پرنسس هستم یه پرنسس جنگجو.......

نقاشی روی صورت

1399/5/30 16:48
نویسنده : tahoora
105 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقای من

خوبین.....خوشین..........سلامتین

خب میدونین که توی تابستون بیشتر ما حداقل 1بار صورتمون رو نقاشی میکردیم 

خب من گواشم پارسال تموم شد و وقت نکردم بخرم و الان هم هیچ رنگی تو خونه ندارم !!!! خب حالا چیکار کنم؟

میگم بهتون اونایی که مثل من هستن و الان رنگی در دسترس ندارن 

فقط و فقط و فقط و فقط 

کافیه که مداد رنگی هاشون رو بزارن توی آب به مدت یک روز کامل

جواب میده مطمعن باشین 

ولی متاسفانه بعدش دیگه مداد رنگی قابل استفاده نیست 

همینش بده 😭

پسندها (2)

نظرات (1)

SujinSujin
31 مرداد 99 21:09
وای چه ایده خوبی بهمون دادی ممنون
tahoora
پاسخ
خواهش گلم امیدوارم با این کار لذت ببری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به unicorn memories می باشد