warrior princesswarrior princess، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ خودموبلاگ خودم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
آشنایی من با نی نی وبلاگآشنایی من با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
بهترین برادر دنیابهترین برادر دنیا، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

unicorn memories

من دختر خیال پردازی هستم ولی میدونم که من واقعا پرنسس هستم یه پرنسس جنگجو.......

معرفی چند تا سریال خوب

1399/6/9 20:57
نویسنده : tahoora
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزا

تابستون امسال من که فقط به فیلم و سریال گذشت

حالا میخوام بهترین هاشون رو برای شما بگم

اولیش سریال دل 

به کار گردانی آقای منوچهر هادی

دل یه فیلم درام و عاشقانش که روایت ماجرایی تلخ جدایی یک زوجه

با بازیگریی : ساره بیات - حامد بهداد - یکتا ناصر - کورش تهامی

ولی این تازگی خیلی دارن کشش میدن😔

دومیش آقازاده 

به کارگردانی آقای بهرنگ توفیقی

آقازاده یه سریال عاشقانس و تقریبا سیاسی و خیلی ماجراش جالبه

با بازیگریی : امیر آقایی - نیکی کریمی - امین حیایی - سینا مهراد 

سومیش هم گناه

به کارگردانی آقای مصطفی کیایی

هم گناه یه سریال عاشقانه پلیسیه که با ورود یه جوان به خانواده زندگی همه تغییر میکنه

با بازیگریی : پرویز پرستویی - پدرام شریفی - افسانه چهره آزاد 

چهارمیش هیولا

به کارگردانی آقای مهران مدیری

هیولا یه سریال خیلی کمدیه مثل پاورچین و نقطه چین و قهوه تلخ که همه به کارگردانی آقای مهران مدیری

با بازیگری : مهران مدیری - فرهاد اصلانی - شبنم مقدمی - گوهر خیراندیش 

پنجمیش شاهگوش و سالهای دور از خانه

سالهای دور از خانه ادامه شاهگوشه

به کارگردانی آقای مجید صالحی و آقای داوود میر باقری

هردوتاش هم یه ماجرایی کمدی و جذاب داره که همه رو جذب خودش میکنه

با بازیگری : فرهاد اصلانی - احمد مهرانفر - هادی کاظمی

در شاهگوش

و احمد مهرانفر -هادی کاظمی-آزیتا حاجیان- احسان کریمی

و شمیش شهرزاد

به کارگردانی آقای حسن فتحی

شهرزاد یه ماجرای عاشقانه هست که در دوران رضا شاه راویت میشه

با بازیگری : شهاب حسینی - ترانه علیدوستی - مصطفی زمانی

امیدوارم این مطلب بدردتون بخوره

لایک و نظر فراموش نشه❤️

پسندها (7)

نظرات (4)

SujinSujin
9 شهریور 99 21:02
منم همیشه فیلم معرفی میکنم
 
tahoora
پاسخ
اره وبلاگتون رو دنبال میکنم
شاید فیلم هایی که من هم معرفی میکنم بدردتون بخوره چون ماجراهای همشون جالبه❤️
پرنسس زهراپرنسس زهرا
10 شهریور 99 20:29
واقعا عالی بود مرسی
tahoora
پاسخ
ممنون امیدوارم بدردتون بخوره

11 شهریور 99 8:46
👍🏻👌🏻👏🏻
tahoora
پاسخ
❤️

19 شهریور 99 17:21
ممنون میشم اگر از وبلاگ من هم دیدن کنید. مطالبتون خیلی زیباست
tahoora
پاسخ
حتما دنبالتون میکنم
ممنون 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به unicorn memories می باشد